Sunday, December 18, 2011

suddenly.......

assalamualaikum.......

hai, kawankawan.. today, mood aku good good je.. kalau nak diikutkan petang tadi, memang tak berapa nak good sangat la sebab merajuk dengan ayah.. kenapa? asal ayah jauh, rindu! bila ayah dah dekat, nak merajuk je la.. hihi.. bila malam mood dah ok sebab ayah belikan durian before balik hostel.. :D seronok makan dengan housemate.. sarah feeney pon bawak gak, jadinya, banyak la durian kami.. hihi.. bila semua dah kenyang and taktahu nak buat apa, aku nie, mengonline saja la kerjanya.. haha.. aptb la, boring! datang nabila dalam bilik aku.. dia nak online, aku pon bagi je la coz aku takde buat pape kan.. tibatiba, SUDDENLY, she ask me about him.. my triple M plus I.. opsss, tibatiba hatiku menjadi sayu :( ala,kenapa nie? maaflah, mungkin kita takde jodoh..



sekian...

No comments:

Post a Comment