Thursday, May 12, 2011

ayah + tesco + sabun GIV

hello semua...

saya ada story untuk hari nie..
boring sehari duduk kat rumah,
aku ponn ajak la ayah pergi tesco.. hee

story aku about ayah aku dan sabun GIV untuk ibu..
masuk je supermarket tesco, aku, angah n adik-adik mula gelabah sebab taktau nak beli apa kat tesco tue..
kami ponn jalan dahulu n ayah di belakang kami..
ketika aku toleh ke belakang, ayah hilang dari pandangan kami..

kami berjalan tanpa menghiraukan ayah..
huh, ayah tak hilang la, ada kat bahagian sabun..
setahu aku, ayah baru je beli sabun dekat 99mart semalam..
hah, ayah beli sabun untuk ibu..



sabun nie susah sikit nak cari sebab tak semua tempat ada..
sayang punya pasal, ayah tak pernah lupa ibu.. ~sweet tak?~


actually malas nak story banyak2..
cukup la story pasal ayah..
iloveyou,dad.. :))

No comments:

Post a Comment