Wednesday, May 4, 2011

d i | m a n a | a w a k | s a y a n g k u

dah lama sangat laa tak update blog nie...
 nak cakap busy, takde laa busy sangat..
bila nak update je, line mesti buat hal..
TERjadi malas lak update pastu..

now, dah start cuti sem..
dah seminggu aku balik rumah..
en.Famayra ponn dah sampai kat klang nie haa..
 dah seminggu gak...
tapi aku pulak yang takboleh terima dia..
kesian kat die..

rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu nya kat dia..


tapi dia tak penah pon pujuk aku dengan usaha yang patut dia buat..
try laa call aku.. nie takde ponn.. takfaham laa aku..
takpon ajak la aku keluar ker...
bukannya taktau yang aku nie suka tengok muvie..
tak reti amek hati aku langsung laa..

kalau dapat macam nie balik en best...
dapat makan sama sama...

dapat bersama..

bukan susah sangat ponn en,,
tapi aku dah malas laa nak faham..
malas nak fikir banyak banyak..
awak sendiri boleh fikir kan..

No comments:

Post a Comment