Thursday, November 24, 2011

pahamisihatiku

assalamualaikum....

entry nie aku buat time aku menangis lepas menipu 'hati aku' sendiri.. hmmm, sedih kut tapi takpela.. abangngah cakap, "sebab perancangan Allah lebih indah daripada segalanya , maka ajarlah hati untuk redha bersama".. ^_^

Isnin, 21 nov 2011
aku pergi sekolah sebab kena settlekan hal adik aku.. sekali sekala aku tolong dia kan.. naseb baik dia tengah exam(SPM), malas la aku nak banyak cakap! Asyik membebel je kerja aku.. haha!

Dekat depan office, terjumpa pulak dengan cikgu.. dari jauh cikgu pon senyum dekat aku..
tersipu malu dengan selamba tanya kat cikgu, “cikgu kenal saya lagi?”..
(aku jumpa Puan Hariatul Fazilah,3 tahun aku belajar dengan cikgu dan 2 tahun dah aku tinggalkan sekolah)
cikgu jawab “walaupun student saya ramai, saya kenal student saya”..
“errr” taktahu nak jawab apa, aku senyum je la..
“awak study dekat mana sekarang?” tanya cikgu kat aku..
“saya study dekat uitm puncak perdana je.” Aku pon jawablah soalan cikgu.
Sebelum nie cikgu tahu aku dapat politeknik dekat Pahang, dapat course IT, may be cikgu masih ingat lagi, and tanya “awak dah pindah ker?”
Haha.. bukan story yang nie lah aku nak cerita pasal Puan Hariatul..

soalan terakhir yang cikgu tanya dekat aku nie hah..
“awak masih dengan MUZAMER lagi ker?”
Maaf cikgu, saya takdapat nak jawab soalan cikgu sebab saya pon taktahu jawapannya..
Maka, aku bertanya soalan kepada cikgu, “Cikgu tahu yea pasal kami?”
“mestilah saya tahu pasal kamu”.. aku Cuma tersipu malu je la..

Habis sudah!
**************************
Rabu, 23 nov 2011
saatsaat yang sangat2 aku tunggu! Bukan nak sakitkan hati kau tapi untuk jaga hati semua orang.. minta ampun, minta maaf.. betul kan apa yang aku cakapkan, aku takut aku akan say “goodbye” dekat kau.. bukan aku nak semua nie tapi kalau kau faham aku, kau percaya aku, kau boleh buat keputasan sendiri sebab peluang memang sentiasa ada untuk kau! Dari dulu, aku takpernah tutup peluang untuk kau tapi kau saja yang takyakin untuk gunakan peluang yang ada..

(im always waiting for you)

No comments:

Post a Comment