Sunday, October 30, 2011

MR. J or MR.Z

assalamualaikum...

saya rasa macam nak menangislah.. boleh pinjam bahu awak? kalau boleh, saya nak peluk awak gak sambil saya menangis.. boleh kan? dekat siapalah ayat2 nie aku nak cakapkan.. kalau dulu, MR. Z tempat aku mengadu and tempat aku tumpang menangis.. tapi sekarang, aku dah buat decision taknak ganggu dia and gf dia lagi.. aku takpernah harapkan apa2 dari dia, aku tahu, dia bukan untuk aku.. bagi aku, dia baik sangat, sebab dia lepaskan aku untuk my MR. M.. yang nie, macam tak rasa sangat lah.. actually, aku ada reason aku untuk jauh dari dia.. reason yang aku bagi dekat dia, aku nak cari bf baru.. aku tahu, dia takbagi kalau aku cari yang lain.. dia nak aku dengan my MR. M.. tapi aku 50-50 untuk harapkan MR. M aku.. kalau boleh, aku nak my MR. M back! can i get him?

ok lah, nak story about MR. Z.. tadi dia datang kedai, photostat je.. patutlah aku rasa lain macam je dari pagi lagi, rupanya, orang yang aku taknak jumpa, nak muncul depan mata.. time dia datang, hati nie, menjerit menangis je.. yaallah, kuatkanlah aku, jangan bagi aku menangis lagi.. aku bukan sedih sebab apa, aku sedih sebab aku terpaksa tinggalkan dia for second time.. dia selalu layan aku baik2 je, jaga hati aku pulak tue.. apa yang aku nak cakap pasal dia nie? aku pon taktahu lah.. he just smile and said hai.. aku pon just jawab hai dia and say "i'm sorry, MR. Z" in my heart..

to my heart 
awak mesti takfaham saya kan? i just want you back, not him.. for me, he just  my friend and saya takpernah harapkan untuk dapatkan dia balik because he is not mine.. you are mine and i am yours! aku rasa, aku tak akan rasa bersalah lagi if aku dapatkan my heart back! tq..

mood : sad

No comments:

Post a Comment